9/17/2011

Diy refashion jacket Denim jacket refashion jak przerobić kurtkę dżinsową ?

Moje coraz to nowsze przeróbki ubrań zaczynają przypominać dzieła  rodem z filmów o "Dr. Frankensteinie "
bride-and-frankenstein1.jpg


Mam nadzieje że nie tak "straszne" ;)....

"Upolowane" ubrania Przed...

"Gwieździsta" kurteczka mam już taką jedną wiec ta pod nożyczki poszła :)..


j.jpg


Mix es-ów i flores-ów granat i fiolet ...


jj.jpg


W pracowni cięcie i zszycie ..



h.jpg


+


Błyskawica.jpg


Nie no żartuje :P..proste szycie było :]

Po ...

Kurteczka ..wiele sposobów "noszenia":)


1.jpg

w pasie przewlekłam gumkę ...

2.jpg
jak i w mankietach ...

3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg



11.jpg


12.jpg



Spódnica ..o dwóch "twarzach" :]...

13.jpg


14.jpg


I skromna biżuteria ..jeszcze zostało mi materiału  więc na pewno coś w tej mieszance kolorów tu się pojawi  na blogu :)

Spinka i broszka ..2 w 1 :)...

“purple”

15.jpg


kolczyki do kompletu ..
jjj.jpg


"gwieździste Kłokardki"  wylądowały na paskach :]...

jjjj.jpg






Gorąco pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog !:*

1 komentarz:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !