7/17/2011

DIY Tutorial / jak zakładać ćwieki, ćwiekować? / studs / how to stick studs? / jak ćwiekować ? / jak założyć ćwieki na buty, pasek i ubrania?

Jak ćwiekować? prosto i szybko, wystarczą ćwieki zakupione w sklepie lub z tak zwanego recyclingu czyli stare paski torebki itd. :)

Jak pozyskać ćwieki z "recyclingu"?
potrzebujesz
pasek i szczypce płaskie 

 wystarczą szczypce i śmiało można już  powyciągać oczka


doliczyłam się z 156 ! oczek w cytrynowym kolorku :)


A tutaj
moja mała kolekcja ćwieków


Jak zakładac ćwieki ,ćwiekować?

 Pasek przed



Jak ćwiekować materiał gruby buty,torebki paski?

aby możliwe było zainstalowanie ćwieka z pomoca szpikulca lub noża robimy lekkie dziurki na wąsy od ćwieka  
następnie mocujemy ćwieka przez te otwory
polewej stronie widać wystające wąsy


z pomocą szczypiec płaskich lub naprastka zginamy wąsy ćwieka do wewnątrz



 Gotowe!:]
I tak prezentuje się ćwiekowy pasek 




Jak założyć ćwieki w ubraniu ?

jak ćwiekowac ubrania Klik!

Tym sposobem ćwiekować można torebki , paski, ubrania , buty co nam wpadnie w ręce i będziemy chcieli "oprószyć pyłem ćwiekowym "..:]

Powodzenia!


4 comments:

  1. Świetne ! Nareszcie blog , którego szukałam ta długo , wyrażający wszystkie moje zainteresowania. :)

    ReplyDelete
  2. Hej czym przebijalas ten pasek przed elozeniem w niego ćwieka? Bo niewiem co to za narzedzie a jest mi bardzo potrzebne ;)

    ReplyDelete
  3. Anonimowy3 lutego 2013 09:34-
    szpikulec ale ma też nazwę dziurkacz :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!