8/18/2015

Diy Tutorial / How to make a pair of Shorts / Jak uszyć spodenki? / krok po kroku


Uwielbiam spodenki i szorty,są  ekstremalnie wygodne i takie do wszystkiego, ... no prawie do wszystkiego.  
Przyglądając się co się teraz nosi na ulicach widzę, że ten typ ubrania ma również wśród Was bardzo wielu zwolenników :-)co jest super .Dlatego postanowiłam wykonać ten mały tutorial jak uszyć swoje własne idealne spodenki. 
Ja wykonałam moje z cienkiego materiału, idealnego na lato , ale to tylko propozycja, swoje możesz wykonać z czegoś grubego i ciepłego i wraz z rajstopami nosić podczas zimy lub jesieni.
To zaczynamy !

Ja wykorzystałam kawałek materiału z XXl spódnicy
Jak zrobić swój wykrój spodenek na gumce?
skorzystaj z poniższego tutorialu , pobierz wymiary ze starych spodenek rozciętych w szwach lub skorzystaj z wykroju z czasopisma  :)
Jak uszyć spodenki ?
składamy materiał w pól prawa strona do prawej  (patrz foto)
i wycinamy spodenki z naddatkiem na szew około 2 cm
zszywamy jak na foto  prawe strony do wewnątrz ;)
następnie zszywamy krok
wrrrr! wykańczamy wszystkie surowe brzegi na overlocku lub zygzakiem
teraz odmierzamy gumkę w talii 
w spodenkach szyjemy tunel (patrz na foto)lub po prostu przyszyj gumkę "widoczną" jak w tym tutorialu do spódniczki :)  Exposed Elastic Waistband
przewlekamy gumkę 
zszywamy, zaszywamy szczelinę
następnie  przyszywamy  gumkę w pionie 
Podszywasz nogawki 
i twoje spodenki są gotowe!

długośc nogawek dostosowujesz do swoich upodobań 

 A tak prezentują się na mnie, można je nosić na kilka sposobów w zależności od stylizacji jaką na dany dzień wybierzesz :)
Podobają Ci się kokardki na butach, jeśli tak to zapraszam na  --->Shoe clips Tutorial Klik!

Powodzenia!


No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!