7/02/2016

Diy tutorial / How to make a patch / embroidered patch /badges / jak zrobić naszywki? / łatki ,łaty aplikację do ozdabiania i reperowania ubrań / Krok po kroku






Motyla noga  ! poszarpałam sobie kurtkę ,otarłam łokcie w żakiecie ,wypaliłam dziurę w ulubionej koszuli !-
Tobie też zdarzają się tragedie rodem jak  z reklamy  proszka do wybawiania plam ?. 
Nawet jeśli nie to zapinajcie pasy bo łatki ,łaty, naszywki i przyszywki zdominowały nie tylko street style KLIK! ,ale nawet niektóre pokazy mody KLIK!  ,a teraz rządzą na moim blogu :-) a przynajmniej w tym poście ;). 
Z tymi foto tutorialami zobaczycie jak łatwo tworzy się swoje własne łatki / naszywki.
Dokładnie  w kilku prostych krokach i w trzech różnych technikach 

Jak zrobić  łatkę, łatę ,naszywkę ?
How to make a patch ?

Potrzebujesz:
What you need:
materiał
bawełna,dżins lub skórę naturalną 
farby 
nożyczki :-)

Szablon 
Pattern

Wykonanie:
Making:

z pomocą szablonów lub odręcznie malujemy wybrane przez  nas wzory
i wypełniamy kontury farbą 
 pozostawiamy do wyschnięcia i przeprasuj przez szmatkę 
prawie gotowe łatki 
 wystarczy je już tylko wyciąć po konturach lub przyszywać takie jak są 
Jak przyszyć łatki ,naszywki?
How to sew a patch ?

przyszyj z pomocą maszyny do szycia lub ręcznie 
możesz też  przykleić   klejem do tkanin 
albo użyć fizeliny pokrytej dwustronnie klejem następnie przeprasować
i twoje łatki / naszywki są już gotowe :-)
Psst! mała rada
używaj kontrastowych nici dzięki czemu łatki będą wyglądać jeszcze bardziej odjazdowo

Jak zrobić łatkę na maszynie?
A teraz bardziej skomplikowane naszywki łatki 
potrzebujesz:
kawałek materiału
maszynę do szycia lub uszyjesz ręcznie :-)
mydełko 

Wykonanie:
z pomocą mydełka  narysuj wzór lub odrysuj z szablonu
następnie ściegiem prostym lub ozdobnym szyj po liniach (stosując też szycie wsteczne)

Inspiracja
 pikowana łatka na kolana ,ramiona lub  rękawy 

Jak zrobić haftowaną na maszynie naszywkę?
teraz czas na łatki w technice ala chenille
szarpiemy brzegi z pomocą ostrej szczotki
i usuwamy nadmiar nitek z pomocą np. szpilki
malujemy wzór 
z pomocą maszyny do szycia lub ręcznie obszywamy po rysunku 
łatka "przyszywka" gotowa :-)

4 komentarze:

  1. Najbardziej mi się podobają te robione na maszynie. Jak na złość mnie coś takiego nie wyjdzie :D A swoją drogą wczoraj robiłam tutorial na naprawę mankietów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że widziałam, :-)
      śliczne są! , mi tez się bardzo podobają , ale jeszcze muszę troszkę poćwiczyć , aby robić te trudniejsze .

      Usuń
  2. Świetna sprawa z tymi łatkami;) Może i ja się pokuszę;P Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !