12/20/2015

diy tutorial Leather Notebook Cover jak zrobić skórzaną okładkę do zeszytów i notesów diy


Kolejny pomysł na prosty w wykonaniu i praktyczny prezent. 
Skórzana okładka na notes, wielokrotnego użytku :)
Pomyśleć, że  kiedyś zrobiłam klejoną skórzana okładkę Klik! myśląc, że będę wyrywać środek i doklejać ponownie tym razem z nowego zeszytu czyste kartki, fajną mam logikę co nie?. 
Gdy przyszło do wyrywania uznałam ,że wolę  ponownie wykonać całą pracę tylko tym razem dobrze i uszyłam zwykłą  prosta okładkę nakładaną na zeszyt.
Muszę przyznać , że taki notes prezentuje się rewelacyjnie i przyciąga spojrzenia :-).

Potrzebujesz:
kawałek skóry,filcu lub innego materiału
linijkę
nożyczki
igła, nić lub maszyna do szycia
                                                                  Wykonanie:
odrysowujemy kontury ulubionego formatu notesu lub zeszytu
 i dodajemy cm (jak na zdjęciu)
 spinamy i zszywamy Jak szyć skórę? how to sew leather Klik!
 I gotowe

 Jak ozdobić okładkę ? how to decor ?Klik!
 Idealny prezent dla każdego :] W moim przypadku mój tatuś będzie zachwycony ;-)


Powodzenia!


2 comments:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!