12/05/2014

DIY TUTORIAL Jak używać wypalarki? wood burner tool diy pyrograf

Jak używać,korzystać z wypalarki?


 Do wypalarki lub z wypalarką (pyrograf) można dokupić zestaw dodatkowych pieczątek ,końcówek
które ułatwią i urozmaica nam pracę
na prawie każdym materiale skóra,korek czy też drewno
W sprzedażty jest wiele modeli  wszystko zależy od Ciebie jaki wybierzesz 
 do wypalania wypalarką możesz też  użyć szablonów lub wydruków z drukarki czy gazet :)
A jak zacząć wypalać wymarzone wzory?
Z pomocą ołówka na powierzchni malujesz wybrany przez Ciebie wzór lub z pomocą wydruku plus kalaka odbijasz wzór wcześniej wydrukowany lub z czasopisma 
ja naszkicowałam odręcznie  pióro
 z czasem jak nabierzesz wprawy nie będziesz potrzebować szablonów ;)
 Wybraną końcówką wypalasz swój rysunek
 pamiętaj aby dać wypalarce czas  dobrze się rozgrzać
Teraz jeszcze zadbaj o szczegóły

 po wysmarowaniu pastą do butów, ale Ty możesz np. pomalować farbami akrylowymi :)

Ps. wypełnij brzegi farbami ,twórz oryginalne wzory

Powodzenia !

Pozdrawiam

Aniela:)




1 comment:

  1. O kurczę, ale fajne. Mam identyczną wypalarkę a nie pomyślałam, że skórę można tak potraktować. Jednak ludzie robią to zwierzętom na żywo. Brr!
    Do tej pory myślałam tylko o drewnie lub plastiku.
    Super to wyszło u Ciebie.

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!