7/25/2011

Diy / coat refashion / Jak przerobić płaszcz? / Przeróbka dużego płaszczyka trencz w płaszczyk


Płaszczyk trencz ,ponadczasowe okrycie zawsze w  modzie jeszcze jak jest w najbardziej pożądanym beżowym kolorze to jesteś posiadaczką najmodniejszej i ponadczasowej bazy w szafie  
od czasów słynnego filmu Casablanka ;) 
Ja takiego płaszczyka w swojej szafie nie miałam ale wystarczyła jedna wizyta w sh upolowany duży męski w dodatku beżowy trencz i maszyna do szycia w ruch i po dokładnie 3 dniach z przerwami ;) 
mam swój własny beżowy płaszczyk zmniejszony z rozmiaru 42 do 38 :-)
Płaszcz Przed przeróbką:
 Jak zwęzić płaszcz?
Przed zmniejszaniem płaszcza dla ułatwienia wypruj podszewkę 
  1. Odcięłam dół płaszczyka
  2. zwęziłam górę płaszcza
  3. zmarszczyłam dół Klik i doszyłam do góry płaszcza 

 I tak płaszcz  prezentuje się po przeróbce 
podszewka wszyta od "wewnątrz"
Płaszcz Przed zmniejszeniem i Po zwężeniu 
różnica w kolorze przez inne pory dnia w których robiłam zdjęcia :-( 


No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!