8/25/2012

DIY..tutorial..falbanki ruffles ...marszczenia ...

Aplikacje ..marszczenia..falbanki...idealny sposób ..aby odświeżyć ..odnowić ..lub też zatuszować niedoskonałości w ubraniu :)..



Expresowy foto tutorial na "marszczenie..falbankę "...
a potrzebujemy kawałek/kawałki materiałów mogą to być skrawki po szyciu :)




I można śmiało przyszywać gdzie tylko nam się podoba ..

Tutaj na żakiecie ..
ala "kontrastowa aplikacja"...

 żakiet przeżył też inne "Tuningi"..na moim stole "chirurgicznym" xD

 
można też zrobić tym sposobem broszkę "żabocik"...i przypinać przy samej szyi jak Karl Lagerfeld :)..

mała dziurka ?..

Twoja ulubiona lub nowo upolowana  bluzka z kaszmiru?
 


nie ma problemu wystarczy zrobić kilka "marszczeń"...przyszyć ręcznie lub maszynowo ...i mamy nową bluzkę !:)..

Ja swoje   marszczenia wykonałam z resztek po zwężeniu tej bluzki ...

jak bukiecik egzotycznych kwiatuszków :]...
"Odnawiamy ..odświeżamy ...naprawiamy..lub całkiem zmieniamy  !":)

Udanych przeróbek Pozdrawiam

Aniela :]

7 komentarzy:

  1. fajnie podoba mi się taki motyk ozdobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że Ci się podoba :):

    http://iv.pl/images/14458602282276188934.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz że tak późno piszę ostatnio nie mam "luksusu" codziennego dostępu do internetu

      Wieelkie dzięki za nagłówek naprawdę super Ci wyszedł bardzo mi się podoba !:)

      Jeszcze raz dzięki wielkie pozdrawiam
      Aniela :)

      Usuń
  3. Hej,
    na pewno wypróbuję ten tutorial bo lubię falbanki, ale mi nigdy samej nie wychodziły i nie miałam pomysłu jak je zrobić, ale teraz już będę wiedzieć:).
    Dodaję bloga do obserwowanych,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że tutorial się przyda i pozdrawiam !:)

      Usuń
  4. Cieszę się, że Ci się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł - twoja bluzka wygląda jak nowe. Dość modne!

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !