6/09/2012

DIY..Tutorial...Sunglasses ...


Przeglądając czasopisma natrafiłam na całkiem fajny zestaw czasopism uroda z okularami przeciwsłonecznymi ..czasopismo czytam czasami ..a tu proszę  poczytam uzupełnie sobie brakujące egzemplarze i jeszcze okularki (głównie do ozdoby) będą mi wisieć przy dekolcie lub w burzy włosów :)

 ale czekaj ..czekaj...te jakże wydane w "milionowym egzemplarzu" okularki można przerobić na swoje unikatowe :]...
 przeglądając je ze wszystkich stron..
 uznałam że wystarczy dodać im kilka ozdób ..oczywiście w kolorze złotym ;)...
z pomocą przyszła mi farba w flamastrze ...jak nie posiadasz takowego bez zbędnego wydawania pieniędzy możesz użyć lakierów do paznokci , farbek akrylowych lub do szkła :)
 i malu malu ..wzory jakie tylko nam wpadną do głowy...
 ja postawiłam ..na drobne "zaznaczenia"...
 w końcu to "ekrany lat 70's";)...
 troche tu daję "x"...
 i przy uszach ..nie widać no ale ja wiem xD...
 i jeszcze tu trochę "dotyku Midasa"...

I gotowe :)
proste i z charakterem :)..

Pozdrawiam Aniela:)

2 komentarze:

  1. hehe, świetne wyszły Ci te okularki pozazdrościć :) zapraszam do mnei http://ejpriil.blogspot.com/
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !