6/22/2012

DIY..Tutorial..headband ..band feather..Boho headband



"Każda wariatka ma we włosach .."...co jej się tylko podoba :]...

inspiracje do dzisiejszego posta zaczerpnęłam od mojej siostry co  połączyła sznurek plus parę koralików tworząc na szybko.  opaskę dopasowaną do długiej "cygańskiej" spódnicy ..:]

po spacerze od razu wyszperałam parę szpargałów i połączyłam je razem tworząc swoje "dzieło"..opasko ..naszyjniko pasek :]...

każdy coś najadzie w domu aby wyczarować swoja opaskę  :)...
 inspiracje inspiracje ;)...
a potrzebujemy cokolwiek nam się podoba :)
zapięcie to koralik guziczek .."regulowany rozmiar"...

tutorial ..

na opaskę "Pocahontas" :]...


Gotowe...

naszyjnik regulowany ...
 paseczek...
 "biała squaw"
wersja red ..z użyciem prostych koralików ..wykonane expresso przez moją siostrę ..

czerwień plus złoto....
 idealnie dopasowuje się  "jeden rozmiar" dla każdego :)...
powodzenia !.



aktualnie ..szyje torebkę na ramię i pas..
 naszyjnik w neonach ...
chainmail...i inne cuda ..z nowych "prezencików" od taty :]..

'bunny.".50's opaska ...
pozdrawiam Aniela :]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !