8/16/2011

DIY-Tutorial....Koronkowy kołnierzyk..naszyjnik..kolia w wersji lux...lace jewelry..diy

DSC00393.JPG
Miałam pokazać moje "wydziergane"Cudeńka" ..ale zobaczyłam ten artykuł i stara miłość do kołnierzyków wróciła :]...
www.zeberka.pl/art.php?id=13857


Związku z tym mam dla was mały tutorial na pękną (jak dla mnie;)) kolię i kołnierzyk w jednej osobie ..:]


Potrzebujemy..




Koronkowa serwetka wielkość kolor itd. kwestia gustu :)
nożyczki igła nić
guziczek ,perełka haczyk,zatrzask,wstążeczki broszka kokardka ..zapięcie jakie tylko nam się podoba :)


Zaczynamy :] ....




(strasznie mi się podobają takie serwetki..koronki gipiury itd.:])


Moje w kolorze "bluelagoon".."postarzona biel"..i "lekko kremowy"


DSC00393.JPG


Wykonanie..
DSC00394-vert.jpg
I gotowa
DSC00398-vert.jpg




i na ludziu :*


DSC00404-vert.jpg


Powodzenia!



2 komentarze:

  1. Kupiłam serwetki, zamówiłam perełki. Zamierzam zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam serwetki, zamówiłam perełki. Zamierzam zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !