8/20/2011

DIY....Sukienki...dzielone na dwa...refashion dress ...diy


Moje "najnowsze" upolowane sukienki (1zł) w stylu 50's i 40's świetne materiały bawełna stan idealny  ....na ciele nie wyglądały już tak super ...za miast "bogini dawnych lat" przypominałam bardziej "ciocię klocię"..jako że nie chciałam aby wisiały w szafie ..podzieliłam na dwa..uzyskując...piękne bluzeczki ..i sukienki ...nawet bardziej "funkcyjne " niż cała sukienka

Mój nr. 1 cała w  "piękne błękitne grochy".. materiał bawełna (inaczej "oddychający" )

Przed...

DSC00389-vert.jpg


Po...ciach podszycie i uzyskałam ..bluzkę w stylu 50's..oraz sukienkę na każdą "pogodę" :]

DSC00417-vert.jpg


DSC00419-vert.jpg


Sukienka nr. 2 ...ciepła pudrowa  biel obsypana kremowymi  drobnymi kwiatuszkami ....ten sam "zabieg" co pierwsza...

Przed..

DSC00311.JPG


Po...spódniczce doszyłam dodatkowe "zakładki" :]

DSC00422-vert.jpg


DSC00427-vert.jpg



Mały "refashion"...i otrzymujemy całkiem "nowe" ubranie :].. 




http://www.youtube.com/watch?v=KtBbyglq37E



No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!