8/20/2011

DIY...."Kopertówka na ramię "...hadbag..diy

Jak "przerobić " na szybko i bez potrzeby "uszkadzania" kopertówki ..w poręczną torebkę na ramię :]..

Potrzebujemy..a "dokładnie to co mamy pod ręką ".... w naszym guście:) ..

gruby łańcuch może być ten co nosimy na co dzień tz. wielofunkcyjny (na szyję na pasek..itd :)
jak ten tu
http://anielskaaniela.blogspot.com/2011/07/diy-chain-necklace.html

Apaszki..im dłuższa tym dłuższy pasek torebki na ramię będzie :)
Zwykłe paski skórzane..parciane..materiałowe itd. jakie tylko nam wpadną w oko :)
 "wydziergany sznurek :]..mój to pierwsza moja rzecz "wydziergana" wielkie słowo :P
Lub zwykły sznurek :)


 Moje kopertówki-modelki ..


 Wykonanie ..jest bardzo proste wiążemy lub poprostu "zapinamy razem wybrane przez nas sznurek apaszkę pasek itd. zapinając kopertówkę ...GOTOWE!:*

 Sznurek ozdobiłam dodatkowo koralikami :)


Skórzany pasek ja dla kontrastu użyłam o  błękitnym kolorku ..


Apaszka ...

Sznurek dziergany...



"Łańcuch"...



 Miłej zabawy !:*


2 komentarze:

  1. Jesteś genialna! Uwielbiam Twoje przeróbki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez próbowałam zmieniac paski w torebkach :)
    ale niestety nie wychodziło mi to tak dobrze jak Pani

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !