8/10/2011

DIY..Tutorial..żabot..ruffle...diy

DSC08857.jpg

Oglądajac "wywiad z wampirem"...w oko wpadły mi Lestat.. a dokładnie jego bluzka z ślicznym żabotem :P...przeszukałam szafę w poszukiwaniu materiału do stworzenia sobie takiego żabociku..ale w mojej wersji czarny .. z paroma perełkami (mam jeszcze z złotym guzikiem jak sfotografuje to dodam :]) ...duży i co najważniejsze odpinany !:]..można go sobie przypinać gdzie chcemy ..ale to już na foto poniżej ..:]...


Inspiracja..


lestat_iwtv-vert.jpg


Potrzebujemy..


talerz ..do odrysowania koła

nożyczki,długopis,
igła nić
i wybrane przez nas ozdoby ..:)



Wykonanie...


Odrysowujemy koło wycinamy dwie spiralki i...


Mój "foto przewodnik"
:P :]

DSC08852.jpg


DSC08853.jpg


DSC08856.jpg


DSC08857.jpg



I doszywamy co nam w "duszy gra"
:]..z tyłu doczepiamy agrafki..lub broszki..i mamy...gotowe! :]


A przypinać to można na...


"żakiecik"..


DSC09175-vert.jpg


Koszulę w stylu gothic
:]...

DSC09179-vert.jpg


Ozdobić starą bluzkę ..
;)

DSC09493-vert.jpg


Lub torebkę ...


DSC09496-vert.jpg


Więcej zastosowań ..kryje się w twojej wyobraźni !
:]...



http://www.youtube.com/watch?v=xLfM-g8i9Aw&feature=player_embedded







lestat.jpg

No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!