8/11/2011

Diy...Band..Pin-up style...and "wookiee" earmuffs..diy ..

Dziś mała "zapowiedz  tutoriali jakie będą ..oraz prezentacja moich najnowszych "tworów":]


nauszniki-earmuffins alias "wookiee"..

Moja inspiracja :]...



I z czego powstało...moje "wookee" stary szalik.."karmelek":]


I gotowe..hand made by Aniela :]...

 Moje w karmelowym kolorku..(pychotka;))
 Do sezonu"jesień-zima jeszcze kawałek czasu ale warto już się zaopatrzyć w takie "nauszniki":]...


A raz coś z innej "beczki":]...Pin-up style ..wielofunkcyjna "opaska-apaszka-bransoletka-naszyjnik-itd:P"

Na śnieżno białym materiale  małe czarne kropki...



I moja "pin-up band":]...




Na każdą porę roku ..:]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !