1/30/2016

sweater resizing / Jak zwęzic sweter?




Sweter ten zakupiłam ze względu na śliczny kolor i materiał: kaszmir / wełna.
Z wyglądu przypominał mi troszeczkę dinozaura T-rexa - krótkie rączki, duży tułów :-), fason w sam raz dla fanek obszernych sweterków, ale nie dla mnie. Ja bardzo lubię przylegające do ciała i prawie idealnie taliowane sweterki, gdyż podkreślona talia to atut każdej kobiety .
Jeżeli i Ty uwielbiasz dopasowane sweterki lub twój stary sweter się rozciągnął i chciałabyś go zwężyć to zapraszam  na tutorial, który zawiera kilka  prostych kroków dzięki którym szybko przerobisz obszerny,rozciągnięty lub upolowany w sh sweterek :)

Sweter przed
(duży, i te małe rączki )


Jak zmniejszyć sweter 

Jeżeli rękawy też wymagają zwężenia to postępujemy zgodnie z wytycznymi na zdjęciu
ja potrzebowałam zwęzić tylko talię

Jak zwęzić sweter?

Przymierz na sobie, zaznacz nadmiar materiału, następnie 
rozłóż sweter  na płasko
i ''przyszpil'' nadmiar materiału  ,najpierw z jednej strony 
 następnie symetrycznie z drugiej
 PS.szpilki najlepiej wbijać poziomo
 przeszywamy
                        przymierzamy i jeżeli sweter leży dobrze nie trzeba zwężać lub poszerzać
                               odcinamy nadmiar materiału, identycznie postępujemy z druga stroną


  I sweter po drobnej przeróbce gotowy :)
       przed pudełkowy, po taliowany

             Jak zwęzić za duży sweter ?  



Powodzenia!




4 comments:

  1. O! Jak mam czas to wchodzę do wszelkich "lumpeksów" i nieraz znajduję takie sweterki. Dobre jakościowo, ale nie fasonowo. Teraz będę wiedziała co robić. Dzięki! :)

    ReplyDelete
  2. tęż zawsze tak zwężam , nie pruje Ci się nigdy nic? ostatnio ze spotkania wrócilam z wielką dziurą na biodrze :D co prawda sweterek byl trochę inny,miał dużo większe oczka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przerabiam głównie sweterki kaszmirowe ,wełniane czasem i bawełniane unikam te z dużymi oczkami ,chyba że naprawdę jakiś mi się spodoba to wykańczam brzeg zygzakiem i się nie pruje (odpukać:P)

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!