12/30/2015

how to decorate bag - red lips tattoo (pattern) jak przerobić i ozdobić torebkę ala tatuaż diy (szablon)


Torebeczkę na szampańską imprezę już mam KLIK,teraz potrzebowałam  tylko w jakiś widowiskowy, w końcu to sylwester &(^-^)&,  sposób ją przyozdobić. Tu muszę przyznać , że męczyłam się bardzo długo, nie potrafiłam niczego wymyślić, aż tu nagle przy oglądaniu jakiś tam bzdur na internecie ''bach'', pomysł prawie idealny. Nie wiem jak Wy , ale ja często tak mam , że jak usilnie szukam jakieś inspiracji to mam wręcz pustkę w głowie , a gdy tylko sobie odpuszczam to prawie momentalnie dostaje olśnienia...  

Moja dziwna inspiracja numer 1 :



 i zdecydowanie mniej dziwna inspiracja numer 2: odjazdowy naszyjnik Alice Hubert Klik!

Po połączeniu ty dwóch inspiracji stworzyłam aplikację-malunek na torebce :)

Szablon-Pattern
odrysuj i pomaluj wedle gustu :)
ja torebeczkę uszyłam z zamszu, więc bez problemu pomalowałam ją długopisami i uzyskałam ciekawy efekt ala "komiks"
dodatkowo wzmocniłam barwę czerwonych ust farbą i tak torebeczka prezentuje się po tej drobnej przeróbce
                                                          Read My Lips !
                                                                             (^_^)

Jeżeli podobają Wam się usta to polecam iść za ciosem i zrobić sobie komplet biżuterii, a tutaj inspiracja !
Lips necklace naszyjnik usta Klik!

PS. Nie palę i w żaden sposób nie chce promować tego nałogu.
Powodzenia!


2 comments:

  1. Oh ! I prefer the last one !!!

    ReplyDelete
  2. Dobry patent z tym malowaniem długopisami :) Fajnie to wygląda :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!