11/01/2015

healthy dessert recipe Szybkie ,smaczne i zdrowe ciasteczka bananaowo-czekoladowe


Bardzo staram się zdrowo odżywiać, ale czasami mam taką niesamowitą, przeogromną ochotę na ''coś słodkiego''. Jednocześnie nie chcę zaśmiecać organizmu pustymi kaloriami albo wręcz się zatruwać. Kiedyś nie miałam zielonego pojęcia, że istnieje coś takiego jak zdrowe słodycze, 
Kiedy zaś się o nich dowiedziałam to automatycznie  skojarzyły mi się z drożyzną, długim przygotowaniem i nie za ciekawym smakiem, no bo jak to można mieć słodkie ciasteczka bez cukru lub miodu, ale z czasem wczytywałam się coraz głębiej i głębiej w zdrowe naturalne odżywianie. Poznawałam nowe możliwości i smaki. I wiecie co , można i słodko i zdrowo i szybciutko !  :-)
Moja mała inspiracja dla wszystkich zdrowo odżywiających się miłośników słodyczy lub zwykłych zjadaczy chcących spróbować czegoś nowego i świeżego.

Potrzebujesz:
Opcjonalnie dodaj aby urozmaić ciasteczka :
karob
kakao
gorzką czekoladę
daktyle
rodzynki
sezam
słonecznik
orzeszki ziemne lub inne
cynamon




i voila !

Smacznego!
Zajadaj na zdrowie:]


3 comments:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!