11/27/2015

diy tutorial How to Shorten too Long bag Strap jak skrócić za długie rączki, pasek od torebki



                             
 Już bardzo a to bardzo dawno temu miałam zamiar zając się problemem za długich rączek torebki,niestety jak to zwykle bywa miałam tysiące innych spraw do załatwienia i cierpliwie znosiłam to jak listonoszka  obija mi się ustawicznie o nogi. W końcu przy okazji odświeżenia zmusiłam się do skrócenia tego super długiego paska. Torebka co prawda posiada "regulator długości"ale jest on ograniczony tylko do 5 cm, to zdecydowanie za  za mało . Aby nie zniszczyć specjalnie zszytych bocznych części skórzanej torby postanowiłam, za pomocą ostrych nożyczek, skrócić ją pośrodku.

Jak skrócić rączki w torebce?
dodatkowo potrzebujesz silny sznurek lub rzemień, poniżej link na tutorial
I efekt po małej operacji
kawałek skórzanego rzemienia  trzyma mocno, nie ma możliwości zerwania
od razu przyjemniej  się ją nosi ;)


Powodzenia!




4 comments:

  1. Dobry pomysł :) Chociaż ja to raczej nie skracam, mnie by się przydało przedłużać paski :D

    ReplyDelete
  2. Bardzo przydatna sprawa z tym skracaniem! Pozdrawiam;)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!