10/30/2015

diy tutorial mouse pad (pattern) jak zrobic podkładkę pod mysz z poduszeczką (szablon)

                         Gdy moją ulubioną podkładkę pod mysz mocno uszkodził mój mały pyszczek, mogłam tylko patrzeć z lekką złością w te słodkie duże oczęta
 i ... no nie mogłam złościć się długo, rozbroił mnie mocą słodkości , w końcu to nie podkładka pod mysz wskakiwała mi na kolanka i grzała w mroźne dni ,Mówi się trudno, z postanowieniem zrobienia lepszej zabrałam się ostro do roboty.
Jeśli i Ty jesteś właścicielem słodkich pluszaczków o ostrych ząbkach, albo zwyczajnie uległa zniszczeniu Twoja podkładka to zapraszam po inspiracje !

Idealne materiały do stworzenia  podkładki pod mysz to:
podkładka korkowa
podkładka filcowa
pianka 
materiał (gładka bawełna)
skóra naturalna
Ja do stworzenia swojej designerskiej podkładki użyłam korka i pianki kreatywnej 
                                                                PATTERN SZABLON:
                                                                               Klik !
wycinamy
sklejamy ,polecam tutaj klej wikol lub butapren 
Dodatkowo warto uszyć (lub użyć poduszki do ramion)  podpórkę pod nadgarstek,
jest to jak dla mnie (nie)zbędny dodatek do podkładki, co najważniejsze sam/a dopasowujesz jej rozmiar do swojej ręki :)
przyklejamy i nasza relaksacyjna podkładka pod mysz i rękę gotowa :)
klik klik...
Powodzenia!



No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!