3/10/2015

Decorative foil for furniture Jak odnowić meble ? odnawiamy stare meble diy

Przeglądając halę wyprzedażową "towaroteki" (taki outlet biedrony) upolowałam odjazdową folie dekoracyjną za 3 zł!,do wyboru trzy wzory "grobowy"marmur ,mroczna deska (wzory w sam raz na styl Addams family ;)) i delikatny wzór "kwiatuszki zimowe" .
Jak widać wybrałam ten ostatni i ruszyłam do domu przerabiać meble ze strychu 
Co powiecie na szybkie przeróbki mebli w 30 min. za 3 zł?;)
Mebel nr.1 biurko (uwaga straszne zdjęcia;)),służyło lata mojemu bratu, później skończyło w "przechowalni",myślałam przerobić je w technice Decoupage, ale folia daje szybszy efekt ;)
Przed
folia jest bardzo szeroka nie trzeba się męczyć z dopasowaniem  :)
instrukcja jasna i prosta
wymierzamy, odklejamy i przyklejamy Ta da !
po zniszczonym blacie nie ma śladu
Mebel nr.2 taborecik
mazakiem zaznaczamy
:)
odrywamy, przyklejamy gotowe :)
3.Lustro, ostre surowe brzegi  
,myślałam o gipsowej ramie ręcznie odlewanej, ale co tam

oklejamy brzegi na wzór  ramki
I voila !
poszłam za ciosem i dodatki też okleiłam  
Tak wyróżniona szczotka na pewno nie zostanie pomylona z szczotką siostry ;)
brzegi dodatkowo pomalowałam markerem :)
i gotowe
pojemniczek na sztućce upolowany na wyprzedaży ,idealny pojemnik na pędzle,szczotki itd.
razem tworzy zgrany duet :)
Wszystkie meble razem ,powstał mi nowy zgrany kolorystycznie komplet mebli czyli "toaletka" 
Powodzenia:)

2 comments:

  1. Najbardziej podoba mi się toaletka i lustro. Swietny pomysł! :)

    ReplyDelete
  2. Dobry pomysł z taką taśmą ozdobną. Rzeczywiście odświeża wygląd mebli. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!