1/31/2015

DIY Burberry Prorsum inspired leather handbag skórzana torebka z recyclingu inspirowana Burberry diy


Jak tylko zobaczyłam te torebki KLIK! ,uznałam , że muszę mieć podobną ;)
Zarówno oryginał jak i moja to w 100% skóra naturalna, 
w second handach jest ogromny wybór skór, ważne aby wybrać odpowiednią wielkość

 przed operacją"picasso",dno torebki usztywniłam KLIK!
a te słynne "ćwieki na dnie"" to gwoździe KLIK!  how to make studs?
Jak uszyć rączki skórzane do torebki? leather hadles tutorial 
"farby w dłonie"
I z moimi malunkami 
przód
tył
 ha! kokarda
A tutaj widać jak torba jest duża :)
 Moja "Burberry" made by Aniela

jak uszyć sobie torbę KLIK!
How to sew leather bags?
i jak szyć skórzane torebki i dodatki KLIK!

Powodzenia !
Pozdrawiam

Aniela :)


No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!