10/08/2014

DIY TUTORIAL / BRALETTE BUSTIER/ Jak uszyć gorset bralet ? / jak uszyć bluzkę / diy

Inspiracje


Lato za nami ,ale co tam warto uzupełnić swoją szafę w ten uroczy gorset 
Potrzebujesz męską dość dużą koszulę moja jest w kolorach miętowych kraciasta :)










Przed szyciem zawsze rozprasuj materiał będzie Ci się wygodniej szyć :)
 wykonanie:
potrzebujesz szablon lub wymiary biustu ,pod biustem i talii plus długość (zależy jak długi chcesz gorset)
ja użyłam jako szablon gorset,oznaczyłam extra cm na szwy
 cięcie
 składamy i ponownie tniemy
 dzięki temu będzie w miarę równo
zszywamy brzegi 




teraz drukujemy czy przerysowujemy szablon miseczek. Rozmiar nam pasujący definiujemy na podstawie swojego stanika czyli : papierowy wykrój przykładamy do miseczek i dodajemy cm lub odejmujemy 
wykrój lewej miseczki prawą otrzymamy wycinając "lustrzane odbicie" 
Pattern 
szablon
na pozostałej części bluzki wycinamy nasze części miseczki
Przed cięciem Pamiętaj o extra cm na szew!!
wycinamy miseczki pamiętaj prawa miseczka i lewa miseczka !
 zszywamy razem zgodnie z diagramem na szablonie
najpierw zszywamy "stożki" i dopiero później "prostokąt"  :P

 wygląda to miej więcej tak
obie miseczki zszywamy tak samo 
 do naszego torsu przykładamy miseczki  (patrz foto) i zaznaczamy mazakiem
 wycinamy
 pamiętamy o cm na szew i po środku przerwa  jak w biustonoszu
 miej więcej tak patrz foto   teraz przyszywamy

 opcjonalnie wszywamy zamek błyskawiczny,napy  lub pozostajemy przy guzikach
zamek przyszyty :-)
wedlu gustu   przystępujemy do uszycia ramion 
 mierzymy długość cm krawieckim od tyłu pleców (bluzki) do przodu (miseczka bluzki) dodajemy cm na szew i szyjemy nasze paski w wybranej przez ciebie szerokości np. patrz foto
 przyszywamy do gorsetu
 jedno i drugie ramiączko następnie podszywamy surowe  brzegi 
już tylko prasujemy całość 
i GOTOWE!!:)
 nasz gorset w całej okazałości
mam nadzieje że tutorial jest zrozumiały:)
a jak nosić i z czym ?
 Emilio Pucci poleca z maxi






6 comments:

  1. to jest rewelacyjne!

    ReplyDelete
  2. genialna przeróbka! jestem pod ogromnym wrażeniem! świetny pomysł i wykonanie! Gorset wcale nie wygląda jak gorset z przeróbki. świetnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł! Sama też z pewnością spróbuje sobie taki uszyć. To idealne rozwiązanie dla osób takich jak ja, które nie mają idealnej figury i o gorsetach ze sklepu mogą zapomnieć ;)
    Zapraszam do mnie http://maryssienka.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Jak nauczę się szyć uszyję sobie bralet. Genialne <3

    ReplyDelete
  5. Właśnie zrobiłam według instrukcji. Wszystko zrozumiałe. Rewelacja! Szkoda że nie można zamieścić zdjęcia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. witaj :-) , wyślij na mój e mail anielskaanieladiy@tlen.pl z ogromną przyjemnością opublikuję w tym poście twoje dzieło , to może być świetna zachęta do szycia dla innych , pozdrawiam serdecznie

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!