8/01/2014

Domowej roboty czekoladki smakowe / homemade chocolate / przepis na domowej roboty czekoladę

Kto nie lubi czekolady? no może jest tam ktoś taki, ale ten post zdecydowanie kieruje do tej części co ją lubi lub wręcz uwielbia 
Najlepsza czekolada to 80 lub więcej procent  kakao ,w sprzedaży są też smakowe , ale ja zdecydowanie polecam zrobić sobie taką samemu z własnych zdrowych  dodatków :)

Przepis na czekoladę

Potrzebujesz wybrane przez Ciebie dodatki 
ja dodaje daktyle i rodzynki pokrojone w kostkę (wcześniej wyparzone)
 czekolada 90%
 słonecznik ,pestki z dyni, sezam i wiórki kokosowe zaprażam na patelni
 czekoladę topie w kąpieli wodnej (garnek z wodą a do niego wkładam miskę)
 do roztopionej czekolady wsypuję  dodatki i mieszam
 następnie wypełniam foremki sylikonowe i odstawiam do ostygnięcia
 po około 1 h w lodówce lub 3 h po za nią wyciągam moje kostki luksusowej czekolady i zajadam się każdym kęsem !
 tak wypełnionej dodatkami czekolady nie kupisz
Ps. możesz dodać też zarodki pszenne inne ziarna czy  skórki suszonych owoców cytrynowych .

Smacznego!





3 comments:

  1. Cudowności! :-) Na pewno zrobię! :-)

    ReplyDelete
  2. Ja bym zrobiła mleczne ze skórką pomarańczową ;>

    ReplyDelete
  3. Aniela, takie czekolady na jesień idealne. Może Wyślesz mi tabliczkę? ;)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!