7/16/2014

diy dress from men's shirt / diy sukienka z męskich koszul














Drżyjcie panowie wasze koszule stają się obiektem polowań;).
                      Ja swoje zakupiłam za symboliczna złotówkęn i przerobiłam w sukienkę.

Na spódniczkę lub dół sukienki najlepsze są koszule XXXL
zaś na górę polecam zdecydowanie mniejsze rozmiary oczywiście zawsze można zmniejszyć
ja swoją sukienkę otrzymałam z dwóch koszul prostych cięć i szycia 
i powstała mi ala szmizjerka 
może też być narzutką rozpina się !
najlepiej nosi się z szerokimi lub skórzanymi paskami
wymierzamy tniemy ,szyjemy i nosimy 
Ps. możesz łączyć ze sobą kawałki materiałów, spódniczki czy też spodnie tworząc np. kombinezon :)

Powodzenia !



6 comments:

  1. fajny pomysł, muszę spróbować:)

    ReplyDelete
  2. Anielka jak zwykle ma świetne pomysły :D Podziwiam

    ReplyDelete
  3. Twoja pomysłowość nie zna granic. Super pomysł.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. SUPER:) efektownie:D może spodoba Ci się też pomysł z 12 stoma stylizacjami z jednej sukienki:) http://www.thestylishtube.com/diy-dress-i-12-stylish-ways-to-wear-dress/

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!