1/23/2014

resin necklace / naszyjnik z żywicy / diy















Ostatnio  co raz modniejsza staje się biżuteria z żywicy a dokładniej zatapiane w niej skrawki flory ,chyba każdy z nas miał lub widział biżuterię z bursztynu ,a w niej czasem można było dostrzec zatopione owady?  podobnie jest z biżuterią z żywicy tyle że tu sami zatapiamy co pragniemy: nie tylko suszonki a np.kamea,muszelki,korale,perły itd.


Zapewne już widzieliście biżuterię wykonaną podobną techniką (nic nowego;)), ja na jej punkcie oszalałam
a tutaj moje pierwsze małe  dzieło naszyjnik z żywicy i suszonych kwiatów

Ja do stworzenia swojej użyłam żywicy epoksydowej przezroczystej do odlewów :-)

 w mojej żywicy zatopione są kwiaty krwawnika  i  nawłoci
 krwawnik jest kwiatem"kobiecym" stad mój wybór aby zatopić i zakonserwować go na wieki
 w połączeniu z miedzianym złotym daje wygląd jak sprzed kilku epok 
niestety w żywicy nie można zatapiać świeżych kwiatów ,a szkoda.
 jaka to by była biżuteria ach
 jeszcze długa droga przede mną aż nabiorę lepszej wprawy w robieniu tej biżuterii ale zachwycam się nią jak dziecko nową zabawką
 można tworzyć kolczyki.
 bransoletki itd!
Czy i wam wpadła w oko?:)
Pozdrawiam




3 comments:

  1. Oj wpadł w oto i to jak! :O chcę taki chcę chcę chcę. Napisz skąd wziąć taką żywicę i jak go zrobić! JEEEEEJU ten Twój jest cudowny! :D Jaram się nim :3
    I w ogóle sam kształt naszyjnika, miioooodzio!

    ReplyDelete
  2. Hej możesz powiedzieć dlaczego nie można zatapiać kwiatów żywych ?:P... ja właśnie zatopiłam i dopiero teraz to przeczytałam... zastanawiam się zatem jaki będzie efekt :P

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strasznie późno pisze ale w spam wpadło :(
      czytałam że podobno żywica nie schnie ,kwiat gnije i nie estetycznie to wygląda,powietrze zbiera się i takie tam " dance makabry" ;) napisz jak tobie wyszło może to tylko strachy na lachy ja osobiście nigdy nie próbowałam :P

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!