1/15/2014

PRZERÓBKI,SZYCIE,INSPIRACJE,DIY...CZASOPISMA CZEŚĆ 2:MARIA


"Maria, you've gotta see her !!" Jedno z moich ulubionych czasopism "Maria"...styl który już dziś można śmiało nazwać "retro"...

 oryginalne makijaże typowe dla lat 80's tutaj w roli modelki piękna  Małgorzata Niemen...




moda naszych mam i babć ...






 frędzle one zawsze modne ;)...
 prosty wykrój  na domowe kapcie...
spódnica klinowa...
 proste spodnie...
 kram z poradami co i jak :)
 proste i czytelne wykroje ...

miłego oglądania 

Pozdrawiam

Aniela :]


2 comments:

  1. Ja nie pamiętam tych gazet, tylko takie "Wykroje i wzory" dodatek chyba do kobiety i życia? , ale z przyjemnością pooglądałam Marię i już wiem, ale jakie to były lata??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam z lat 90's swoje gazetki nabyłam w antykwariacie ..więc też się nie orientuje czy były dodatkiem ,ale dużo ich teraz można zakupić na allegro na licytacjach ,kilka sztuk za taniochę :)

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!