1/20/2014

DIY TUTORIAL / shopping knitted bag / szydełkowa torba na zakupy



Strasznie spodobał mi się materiał tej bluzki więc kupiłam ją w ciemno, niestety  na mnie nie wyglądała tak ładnie jak na wieszaku :-( ,ale ten materiał 

właśnie materiał, jest idealny do rozprucia i ponownego "szydełkowania" lub uszycia siatki !:)

Jak przerobić sweter lub kamizelkę w torebkę?

wywracamy bluzkę na lewo i składamy z boku  w pól następnie zszywamy dół jak na zdjęciu

teraz czas zrobić siatce zakupowej nasze zapięcie
ja użyłam sznurka jak w torbach workach

bardzo proste wykonanie sznurek przeplatamy przez duże oczka naszej dzianiny
na każdym końcu sznurka robimy
supeł
i nasza torba na zakupy
Gotowa!

idealny dodatek do torebki :)




Powodzenia !




2 comments:

  1. Fajny pomysl, wygląda bardzo ładnie. Idealna na lato, na plażę ;)

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł, spróbuję wykorzystać chociaż szycie to nie moja bajka, ale to nie wygląda na trudne :-)
    Pozdrawiam klimju

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!