12/05/2013

DIY TUTORIAL / cork board / tablica korkowa pin-up / mood board / inspiration board


Ostatnio coraz częściej odkrywam możliwości zwykłej tektury , można tworzyć z niej  przeróżne nie takie  małe dzieła sztuki. Spokojnie nie będę tutaj lepić cudów niewidów ;) moje zastosowanie tektury jest bardzo skromne taki wierzchołek góry pełnej niesamowitych pomysłów i możliwość :)
Jako, że potrzebowałam tablice korkową do kuchni na swoje menu,  a żadna ze sklepowych nie odpowiadała mi wzięłam sprawy w swoje ręce i stworzyłam swoją od podstaw  :)

też chcesz stworzyć swoją tablice korkową ?

Potrzebujesz:

karton
klej np. wikol lub na gorąco silikonowy
podkładkę korkową
a tutaj mamy do wyboru wydrukować sobie pin up girls 
lub użyć wycinków z gazet ,papieru i ozdobnego naklejek itd :)
flamaster
nity (opcjonalnie)
sznurek



Jak zrobić tablicę na inspiracje "mood board" ?

wycinamy ramkę z kartonu i
odrysowujemy miejsce naszej podkładki na kartonie, ułatwi nam to oklejanie naszej ramy


wycinamy pin up girls
i przyklejamy do tektury klejem na 2 łyżki kleju  1 łyżka wody
po oklejeniu, wyznaczonej ramy, przyklejamy podkładkę
robimy otwory na sznurek  lub nitujemy
przekładamy sznurek.
i nasza tablica korkowa gotowa !:]

moje pin up dziewczynki prezentują się zabójczo :)

ja swoja tablicę zawiesiłam w kuchni :)

przypinaj co chcesz do woli :)

Powodzenia w przeróbkach

Pozdrawiam !




1 comment:

  1. Wspaniała tablica, gdyby nie to, że jedna już u mnie wisi na ścianie to bym zrobiła sobie taką :)))
    Swoją drogą (mały spamik :D) chciałabym Cię zaprosić do konkursu, który organizuje, jeśli interesujesz się muzyką..i lubisz kosmetyki. Będzie mi miło :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!