1/10/2013

Diy Tutorial/ Valentino inspired necklace / szmaragdowy naszyjnik z korali



"O Valentino" jak słynny aktor kina niemego "Rudolf Valentino ale nie nim dziś się  zainspirowałam  , a dokładnie innym panem Valentino o podobnym nazwisku  lecz innym fachu 
jego naszyjnik z kryształków Swarovskiego zrobił na mnie  duże wrażenie tak duże .. że musiałam taki naszyjnik "posiąść "!;)

a że kryształków nie mam użyłam łańcuch koralowy na choinkę  w boskim kolorze szmaragdowym


ale dość już o koralach czas na diy !

Potrzebujemy
korale choinkowe lub inne
nożyczki
zapięcie klik niżej

pistolet na kle inny klej lub igła i nić 

Jak zrobić naszyjnik  z korali?

odmierzamy na szyi  długość naszych korali  i przycinamy  5-4 różnych długości np: co 3 korale
zawsze można korale skruszyć i przyklejać same sznurki.ale nie jest to konieczne 
 w równym rządku

Jak zrobić zapięcie do naszyjnika?

 tutorial na nasze skórzane końcówki

teraz wystarczy  przykleić naszym cudacznym pistoletem lub przyszyć igłą i nicią końcówki zapięcia do naszyjnika
Gotowy naszyjnik z korali

 zapięciami prawie z przodu ps. zapięcia możesz dodatkowo ozdobić 

Ps. możesz tak zrobić kolczyki bransoletki m, nawet rączki do torebki ,paski itd. 


4 comments:

  1. Jak elegancko! Jestes bardzo kreatywna.

    ReplyDelete
  2. Mocne jest takie zapięcie? Pomysł całkiem ciekawy trzeba przyznać :) ja startuje DYI ale widzę, że to wciągające już na samym starcie :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Gratuluję pomysłowości!
    Wyszło świetnie, sama chętnie stworzyłabym coś podobnego - jaka szkoda, że wszystkie ozdoby choinkowe zostały już schowane na strych.... :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!