6/03/2012

Diy tutorial / Shirt Refashion / Jak przerobić bluzkę ? / jak wszyć rękawy ?



Gdy bluzka ci się znudzi wrzucisz ja na dno szafy i nagle pewnego dnia poczujesz wenę na przeróbkę 
przerzucając ubrania wyciągasz swoją zgubę i z błyskiem w oku łapiesz za nożyczki tniesz .. doszywasz. , malujesz i otrzymujesz  "coś nowego ze starego":)

A żeby "obudzić" w sobie taką wenę mam dla was tutorial na "falbaniaste rękawki"

A potrzebujemy 
coś do przerobienia bluzka żakiet sweter
nożyczki
wybrany przez nas materiał np. ze starej spódnicy :)
igła nic lub maszyna do szycia 
formę do odrysowania np. talerz 


Bluzka Przed przeróbką:


Jak przerobić bluzkę?
składamy materiał dwa razy i talerzem odrysowujemy kształt koła
 z dżinsu lub innego materiału wycinamy dwa rękawy
 nacinamy (patrz foto)
 z bluzki odcinamy stare rękawy i przypinamy nowe 
 przyszywamy i opcjonalnie ozdabiamy dekoracyjnym ściegiem 
Gotowe wszyte nowe rękawy

"Angel wings"
Taka bluzka każdej stylizacji "doda skrzydeł":)
Bluzka Przed i bluzka z rękawami Po

6 comments:

  1. Łał, świetne diy, muszę kiedyś to wypróbować ;)
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Skąd czerpiesz inspiracje ? ;o W życiu bym na to nie wpadła ! :) Pozdrawiam i zapraszam :P

    ReplyDelete
  3. niewiele roboty i coś oryginalnego wpada do szafy, świetnie! :)

    ReplyDelete
  4. Kurcze...ja dostałam maszynę do szycia w prezencie... ale nie mogę się przełamać, żeby zacząć szyć... bo wiadomo, że na początku zawsze wychodzi krzywo... i to mnie zniechęca :(((

    ReplyDelete
  5. Kurczę, ja dostałam maszynę w prezencie, ale boję się, że wiecznie będę szyła krzywo... :(

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!