12/21/2011

Nitownica...

Mój ulubiony przyrząd do ozdabiania ubrań, tworzenia  i ozdabiania dodatków ..scrapbookingu..i do wszelakiej twórczości ..prosta w użyciu jak "cep" nitownica....w domu u mnie od tak małego szkraba  to tata uczył mnie nią robić dodatkowe oczka w pasku :]..a dziś ja nie wyobrażam sobie bez niej "życia ":P..no może przesadzam ..po prostu jest mega pomocna :]...


Moje ukochane nitownice ...
nr. 1 bardziej uniwersjalna przez to że można nią robić różne rozmiary oczek ...
 nr.2 posiada "miarkę " z boku przy robieniu oczek bardzo pomocna ..ale jak widać moja z czasem "odpadła" ;)
sposób użycia ..na papierze skórze ...robimy oczka dziurkaczem...na materiale i innych cienkich "puszczających oczka' textyliach ..lekko nacinamy nożykiem wbijamy nit i "dociskamy " nitownicą :]...

Moje zastosowanie nitownicy ..w jednym gifie ...skromne podsumowanie :]...

taka mała A Tribute to nitownica ;)



No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!