8/26/2011

DIYTutorial / beaded necklace / jak zrobić naszyjnik z koralików ?


Mały tutorial na naszyjniki z rajstop ten pomysł wpadł mi do głowy  jak kupowałam  nowe rajstopy na nadchodząca jesień w końcu trochę starych jeszcze mam w szafie które za miast wyrzucić można przerobić 
Można użyć rajstopy o przeróżnych kolorach fakturach itd. 


Mi testowo w ręce wpadły czarne efekt końcowy jak i tutorial możecie podziwiać poniżej 


Potrzebujemy


Rajstopy..kolor faktura fason itd. mogą być nawet kabaretki ..kwestia gustu 
nożyczki
koraliki 


Jak zrobić naszyjnik z koralików?

Postawiłam na "świeżość kolorów cytrusowych" w surowej oprawie czerni 


Można zrobić jeden sznur długich korali związując ze sobą nogawki lub też dwa osobne 
Gotowe naszyjniki 

Pozdrawiam!




1 comment:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!