7/13/2011

DIY..TUTORIAL..jak przerobić spodniczkę?... jak skrócić spódniczkę?

 inspi.jpg
DIY...spódniczka...skirt...."Kwiaty ..nie tylko we włosach ;)'....
Między zakupami "normalnymi" wpadłam do sklepiku z ubraniami(sh) i w dziale "dziecięcym" namierzyłam  w śliczne kwiatowe wzory spódniczkę i sukienkę :),a że szyte dla dzieci to przerobiłam je na mnie :d

Poniżej zdjęcia przed i po , może kogoś "zainspirują " do przeróbek
:d

Nr. 1 Przed:


zs5.jpg



W czasie "pracy"


ucięłam  wąską górę


zs3.jpg



W miejsce "cięcia" uszyłam "tunel"  i przewlekam

gumkę :) ..dopasowałam do talii i gotowa  :d


zs2.jpg



sz1.jpg



Po:



s2-vert.jpg


Moja inspiracja :


inspi.jpg




a tu w wersji "baby doll"
:] tą  samą metodą uszyta ...

7k54-vert.jpg


cd. w drugim wpisie
:d

No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!