7/17/2011

DIY -Kapelusz/Hat...ala "Burberry"...jak przerobic kapelusz diy

6-vert.jpg

"oczarowana" pomysłem :

“zrobiłabyś może Jakąś przeróbkę kapelusza lub jakiś dodatek do niego ? ”


Jeszcze wczoraj przeszukiwałam cały dom w poszukiwaniu "półproduktów"..z każdą rzeczą wpadająca w moje ręce rodził się "szalony pomysł":P..stary płaszcz ..kapelusz słomkowy..igła nić.. z czasem maszyna do szycia ..i tak powstał mój kapelusz  ala "Burberry":]...ozdobiony standardowo kokardką..:)

Moje "Złowione półprodukty":]... 


1.jpg



2.jpg



Podczas "prac "..


3-vert.jpg


I mój kapelusz w całej krasie ..:]


6-vert.jpg


Na mnie ..:)


9-vert.jpg


"Kłokardka" jest odpinana ..:]..w końcu  kobieta zmienna jest ;)

Słynne Panie w kapeluszach ...

ccd78c2c0003929b4b791aae-vert.jpg



Kojarzy mi się  z tą muzyką ..."umbrella" :P..w końcu to taka "parasolka na głowę" :]




Gorąco pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog !:*

No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!