10/19/2017

Diy peplum shirt / bluzka z baskinką Diy

blog-o-szyciu-i-przeróbkach-ubrań-how-to-refashion-men's-shirt-handmade-bluzka-koszula

If you love leggings just like me you will love peplum shirt as well , because they create  perfect combination 💑
To sew this peplum you'll need just one  men's shirt which you can buy  or steal from your men's wardrobe 🙊🙉🙈

Legginsy i  baskinka to połączenie idealne 💕 . Jaka szkoda , że tak późno to odkryłam i tak długo się przed tym broniłam, wydawało mi się to strasznie banalne, ale cofam wszystko, zdecydowanie zakochałam 💘się w baskinkach i już planuje jakąś wersje tym razem zimową .
Ale jak na razie zapraszam na podstawy przedstawione na przeróbce męskiej koszuli.

Men's shirt Before
Koszula Przed przeróbką 

beautiful orange and 100 % viscose

100 % viskoza i ten cudowny kolor, kocham pomarańczowy kolor


How to sew a blouse with peplum

Jak uszyć bluzkę z baskinką 

👇

ready upper part of the blouse  👀

gotowa góra bluzki

👇


peplum must have same length as the bottom of the blouse 💡

przymierzamy długość baskinki do długości dołu bluzki


testing  😊 testing
👇
all is perfect



pin peplum to the bottom of the blouse and sew

przypinamy baskinkę do bluzki i przyszywamy


now it's time for buttons 🔘
👇

przyszywamy i doszywamy guziki 
jak przyszyć guziki do bluzki 
👇



Men's shirt Before and peplum shirt After

Koszula męska Przed przeróbką i bluzka z baskinką Po szyciu 


👇

change your blouse how you like and enjoy it 💣

dopasuj głębokość dekoltu wedle gustu 💡


and here 👇 ready peplum shirt on me 💋 ,I love it it's super comfortable and looks''hot'' 💣 , I think I will make at least 2 more

a tutaj bluzka z baskinką na mnie  , jest bardzo wygodna i prezentuje się rewelacyjnie czyli w 100 % udana przeróbka 




12 comments:

  1. Śliczna bluzeczka. Świetnie w niej wyglądasz.

    ReplyDelete
  2. Przemieniasz ciuchy nie do poznania! :D
    Ślicznie się prezentuje na Tobie ta bluzeczka :)

    ReplyDelete
  3. Teraz wygląda pięknie :)

    ReplyDelete
  4. Dla mnie rewelacja,pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
  5. Wygląda super, piękna metamorfoza, chyba nie ma rzeczy, której byś nie dała rady przerobić:)

    ReplyDelete
  6. O ja Cie, nie przerabiałam jeszcze ta koszuli ale to bardzo dobry pomysł! Po co wyrzucac za dużą koszulę jak można ją w tak świetny sposób przerobić :o MEGA! ♥

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna przeróbka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  8. Jejku jak tak patrzę na Twoje poczynania z ubraniami coraz bardziej chce maszynę 😂 muszę bardziej się skupić na oszczędzaniu, ale to po świętach 😊
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!