11/08/2013

DIY TUTORIAL / lace-up boots / sznurowane kozaki / jak zrobić buty sznurowane?


Przerabiałam buty już na wiele sposobów malowałam je , oklejałam , sprejowałam , posypywałam brokatem, cięłam w pół, nitowałam, okwiecałam, przypinałam uff,  dziś tnę w pionie,  nituje i związuje sznurowadłami rzemieniami jest to świetna przeróbka botków ,które są za ciasne w łydce taki nasz np. nie trafiony zakup internetowy lub po prostu znudził nam się ich stary wygląd  :)


długie skórzane kozaki przed

mogą też być zwykłe materiałowe czy też z tworzywa skóropodobnego


krótsze lub dłuższe


Potrzebujesz:

kawałek skóry
nity
nożyczki
linijka lub miarka krawiecka
klej lub nity wbijaki
dziurkacz i nitownica
mazak (kontrastowy kolor)


Wykonanie
Jak zrobić długie wiązane kozaki

namierzamy środek buta i tniemy w pionie


następnie linijka i mazakiem zaznaczamy odstępy pomiędzy oczkami nitami opcjonalnie co 10,15.czy 20 cm ...

po obu stronach rozcięcia


następnie dziurkaczem robimy otwory na nasze nity


jak nie posiadasz dziurkacza możesz zrobić otwory szpikulcem :)


teraz przymierzamy nasze nity  do wyboru mamy dużo kolorów 



i wbijamy je nitownicą 


wymierzamy długość naszych "języczków" osłonią nam nogi przed możliwymi zadrapaniami ze strony nitów


wycinamy nasze jęzorki 2 razy


nity wbijaki ,postaram się dodać post na temat nitów montażu rodzai itd :)


teraz wystarczy przykleić lub przynitować języki i dodać sznurowadła

Gotowe!


sznurówki zrobiłam z kawałka skóry wycinając długi rzemień


tak prezentują się na nogach


zamiast tradycyjnych sznurówek możesz użyć tasiemki ,sznurki lub diy sznurówki ..klik !


spacerek z moim pupilem w tle ;)


komu by się chciało to rozsznurowywać, ale od czego jest zamek błyskawiczny 



Przed i po w skrócie


Powodzenia w przeróbkach

Pozdrawiam





3 komentarze:

  1. Genialna przeróbka!
    Buty w nowej wersji wyglądają naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Świetne te buciki - bardzo interesujący pomysł ;) Mam podobne kozaczki i kto wie - może się zainspiruję :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !