9/29/2012

DIY..Tutorial....shoelaces..jak zrobić sznurówki?... DIY


Jak już zauważyliście bądź nie dodałam 2 nowe zakładki...
"w mojej pracownii"..
i "szablony"...

to na tyle z "ogłoszeń":)

Ostatniego łowu jak jeszcze miałam czas na nie ...udało mi się "złapać"..parę świetnej jakości męskich bawełnianych T-shirtów ...część poświęciłam na uszycie bluzek bokserek .....i oczywiście spódniczki ...to się domyślacie że tutoriale na te cudeńka opublikuje;)
nie zagadując was już więcej ...tutorial na sznurówki...inaczej "skrawki z bluzawki" xD

A potrzebujemy ..starą koszulę ..
nożyczki
i nasz zgrabne rączki...

Wykonanie proste jak skaknie..
wycinamy bardzo grube pasmo z bluzki i dzielimy ponownie na pół  otrzymując 2 sznurówki tej samej szerokości :)
 odcinamy zbędne końcówki..i rozciągamy jak pasy do ćwiczeń ...

i gotowe !

nasze "makaroniki"...

po za klasycznym zastosowaniem do tworzenia naszyjników czy też innej biżuterii..


Można je śmiało zakładać na nasze butki
 są elastyczne więc nie ma obawy że "pękną"..
 a i kolorów co nie miara do wyboru od "śnieżnej bieli."szmaragdy".."szafiry".."rubiny".po.."gotycką czerń"...
 dodadzą charakteru ..
każdym butkom ..


                                   "Bądź sobą.. bądź oryginalna!":)

Udanych przeróbek i
Pozdrawiam
Aniela :]

2 komentarze:

  1. Nie przyzwycziłam się jeszcze do tych zmian u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wpadłam na to, że mogłabym sama zrobić sznurówki :-)

    Napisz mi proszę jak robi się ten papier z wtapianymi kwiatami? Bardzo ciekawie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !