9/29/2012

DIY Tutorial / shoelaces / jak zrobić sznurówki? / sznurowadła


Ostatniego łowu jak jeszcze miałam czas na nie udało mi się złapać parę świetnej jakości męskich bawełnianych T-shirtów  część poświęciłam na uszycie bluzek bokserek  i oczywiście spódniczki 
nie zagadując was już więcej  tutorial na sznurówki.

Potrzebujemy 
T-shirt
nożyczki

Jak zrobić sznurówki , sznurowadła?

wycinamy bardzo grube pasmo z bluzki i dzielimy ponownie na pół  otrzymując 2 sznurówki tej samej szerokości 
i lekko rozciągamy
Sznurowadła gotowe 

Można je śmiało zakładać na nasze butki
 są elastyczne więc nie ma obawy że pękną

 a i kolorów co nie miara do wyboru od  śnieżnej bieli  szmaragdy , szafiry ,rubiny po gotycką czerń
 dodadzą charakteru
każdym butkom 

Jak uszyć spódniczkę?

T-shirt Przed spódnica i sznurowadła Po 





2 comments:

  1. Nie przyzwycziłam się jeszcze do tych zmian u Ciebie:)

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie wpadłam na to, że mogłabym sama zrobić sznurówki :-)

    Napisz mi proszę jak robi się ten papier z wtapianymi kwiatami? Bardzo ciekawie brzmi :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!