8/18/2020

recycling bed sheet to ruffle skirt | jak uszyć spódniczkę


how to sew a circle skirt



Cotton sheet can be awesome material for upcycling and I don't mean halloween ghost costume ... in this case . 
In my previous post I showed how I tie dye few fabrics, one of them was this sheet.
 I choosed blue, pink and  yellow ,lovely combination which every time gives  unique pattern and design. 
After that from ready dyed fabric   I sew circle , reversible ,peplum skirt.  


Prześcieradło jest idealnym materiałem do upcyclingu ,  w poprzednim poście pokazałam jak zabarwiłam kilka materiałów  . Kolory jakie wybrałam to różowy , niebieski i żółty, za każdym nowym barwieniem uzyskuje się unikalny wzór .
Z tego już zabawionego materiału uszyłam spódniczkę dwustronna z baskinką 

recycling bed sheet to ruffle skirt | jak uszyć spódniczkę 

How to sew a circle skirt with peplum


jak uszyć spódniczkę z baskinka 















upcycle bead sheet to skirt 


przerób prześcieradło w spódniczkę 





tiered skirt tutorial


tutorial na spódniczkę z falbankami 








diy old clothes refashion


diy spódniczka 













4 comments:

  1. Spódnice z falbanami to zdecydowanie moje klimaty, świetna metamorfoza, pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
  2. Śliczna spódniczka, ja ostatnio uszyłam spodnie i jest to jedyna rzecz, którą uszyłam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szacunek , naprawdę szycie spodni nie należy do najłatwiejszych i to twój pierwszy uszytek prawdziwe wow !

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!