8/06/2020

V-neck Tie-up Ruffle Hem Crop top | jak uszyć top z falbanką



V-neck Tie-up  Ruffle Hem Crop top
As my before fabric to this refashion I used thrifted man's shirt in lovely baby blue color, it's 100 % egyptian cotton. Perfect material for summer. 
From the very beginning I planned to change it to very trendy lately ruffle hem crop top. 
I began from cutting off  excess material from the bottom. Next I resize the shirt a little , my last step was to make and sew on a ruffle.     


Jako mój  materiał wyjściowy do tej przeróbki użyłam zakupionej ostatnio męskiej koszuli w pięknym błękitnym kolorze, to 100% egipska bawełna. Idealny materiał na lato. 
Od samego początku planowałam zmienić ją na bardzo modny ostatnio krótki top z falbanami. Zacząłem od odcięcia nadmiaru materiału z dołu . Następnie zmniejszyłam trochę  rozmiar koszuli na mniejszy , ostatnim moim krokiem było wykonać i doszyć falbankę.



How to Make a Crop Top With a Ruffle


Jak uszyć top z falbanką 




V-neck Tie-up  Ruffle Hem Crop top 


top z dekoltem diy 




  Ruffle Hem Crop top 


wiązany top z męskiej koszuli 






Men's shirt refashion 


Przeróbka męskiej koszuli 
















No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!