8/01/2020

Diy fake corset top | gorsetowy top


Diy corset top






As my before fabric I used too big t shirt in really cool patterns and in nice combination of dark orange and black color . 
From the beginning I wanted to change it into very trendy lately corset top. 
As first I cut off excess material , next round the bottom and added zig zag stiches to create this cool corset look .



Jako materiału przed użyłam zbyt dużej bluzki w naprawdę fajne wzory oraz w ładnym połączeniu ciemnopomarańczowego i czarnego koloru. 
Od początku chciałam zmienić ją w bardzo modny ostatnio gorset. 
Najpierw odcięłam nadmiar materiału, następnie zaokrągliłam dół i dodałam szwy typu zyg zag, aby stworzyć fajny wygląd gorsetu.


How To Make T-shirt Corset 


gorset z t-shirtu 






DIY Trendy Corset Top


gorset diy





corset out of t-shirt


gorset z t-shirtu 





How to style corset 


jak stylizować gorset 

























2 comments:

  1. Zdecydowanie bardziej podoba mi się w wersji gorsetowej, pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)) mi też i wygodniejsza jest , pozdrawiam Aniu

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!