7/25/2020

How to make cami slip top | jak uszyć bluzkę na ramiączkach | tutorial


How to make cami slip top with lace




As my before fabric  I used lovely but too big blouse in beautiful lilac color , it's 100 % silk that's why my ideas how to refashion it  spin around cami slip top , resized blouse or just top.  
Finely  I decided cami slip top will be the best option.  I did inspire myself by Alexander Wang and added lace at the top, I think it was good move as lace gave this top chic. 



Jako materiału wstępnego  użyłam uroczej, ale za dużej bluzki w pięknym liliowym kolorze, jest ona w 100% z jedwabiu, dlatego moje pomysły, jak ją przerobić kręciły się wokół  zmniejszenia bluzki, zmiany na zwyczajny top lub właśnie wsuwany cami top 
Ostatecznie zdecydowałam, że najlepszą opcją będzie bluzka typu cami top .
 Zainspirowałam się także Alexandrem Wangiem i dodałam koronkę na górze, myślę, że to był dobry ruch, ponieważ koronka dodała tej bluzeczce szyku.

How to make cami slip top | jak uszyć bluzkę na ramiączkach | tutorial

How to make cami top 


jak uszyć top na ramiączkach 





top with lace diy 


Jak przyszyć koronkę do dekoltu 




Blouse refashion 


przeróbka koszuli 




how to style camisole top 


jak stylizować top na ramiączkach 



















1 comment:

  1. Bardzo mi się podoba ta nowa wersja bluzki, pozdrawiam Ania

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!