7/11/2020

Diy corset detail dress | men's shirt Transformation | przeróbka koszuli w sukienkę | fitted waist dress


przeróbka koszuli w sukienkę


XXL big man's shirt in beautiful navy blue color is my before fabric . 
 It's 100 % linen with viscose  which make it perfect as summer dress.
I changed too large and long sleeves into very trendy lately padded shoulders.
From excess material I obtained from shirt I made corset waist .
 Shoulder pad mini dress makes perfect combination with corset waist in my opinion 💕



Moim materiałem przed jest duża męska koszula w ślicznym granatowym kolorze . 
Jest to połączenie lnu i wiskozy czyli ''związek'' idealny na lato .
Za duże rękawy zamieniłam na ostatnio bardzo modne poduszki przy ramionach. 
Z pozostałego materiału uszyłam gorset, który następnie wszyłam w talię sukienki  i
dzięki czemu uzyskałam perfekcyjne połączenie sukienki i gorsetu w jednym .



how to sew a dress from shirt step by step


Sukienka krok po kroku szycie 






Corset dress diy 


sukienka z gorsetem 

Diy corset detail dress | men's shirt Transformation 


przeróbka koszuli w sukienkę 








How to turn shirt to dress 


szycie sukienki











2 comments:

  1. Niesamowita ta metamorfoza, nawet nie myślałam, ze z koszuli taką fajną sukienkę można uszyć,pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Aniu :-), męskie koszule to świetny materiał na przeróbki , oczywiście nie zachęcam, aby je kraść naszym mężczyznom ... chyba że była by grzechu warta ;-)

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!