7/22/2017

Diy peasant blouse / Bluzka bez ramion tutorial

jak-uszyć-bluzkę-bez-ramion-bluzka-z-wyciętymi-ramionami-blog-o-szyciu-i-diy-handmade-refashion-blouse-off-shoulder-top-thrifted-transformations

We can find inspirations everywhere even on a site with dolls , yes dolls. 
My sis sent me this cool tutorial with annotation that she want same off shoulders blouse 👯.
And I made 2 for for her and one for me 😉.

Inspiracje otaczają nas z każdej strony i powiem szczerze, że pierwszy raz inspiruję się bluzką jaką nosi lalka , tak lalka 😃 ten 👉 tutorial peasant top  podesłała mi siostra pisząc , że jest mega prosta, super wygląda  i  że chcę taką, więc zrobiłam 😉.

Skirt Before refashion :
Spódniczka Przed przeróbką:

my before fabric 👉 old skirt in cool patterns 🌷, 100 % viscose

mój wyjściowy materiał to starka spódnica w śliczne kwiatowe wzorki , 100% wiskoza


How to sew off shoulder blouse 💡

Jak uszyć bluzkę bez ramion


fold the fabric in half  and sew it together

materiał złóż w pół prawymi stronami do siebie i zszyj razem


Blouse Pattern 👚

Wykrój bluzki


use instructions below
create casing for elastic and sew the botton of the fabric

 korzystamy z poniższych instrukcji
tworzymy tunel na gumkę pozostawiając szczelinę  następnie
podszywamy dół bluzki 


mark the width of the shoulders and blouse

wyznaczamy szerokość bluzki i rękawów


with the help of the ruler mark the length of the shoulders
and sew

z pomocą linijki zaznaczamy długość rękawów 
i zszywamy


cut the shoulders in way you can see on photo 📷 and sew with zigzag

nacinamy rękawy i podszywamy zygzakiem 


now it's time for elastic 
cut   the piece of  your elastic equal to your shoulders measurements
attach the safety pin to one end of your elastic
feed the elastic through the tunnel , use your fingers to push and pull it
 🐰 using the safety pin
sew the opening


przewlekamy gumkę ,zaszywamy szczelinę i gotowe 


Ready off shoulders blouse

Gotowa bluzka off shoulder 


here 👇 you can see ready blouse on me, I find this blouse fantastic ,it's super comfortable💃 and  feminine 👱, I think all women should have at least one off shoulders blouse 👚 in the closet

A tak prezentuje się bluzeczka 👕 w całości, jestem nią zachwycona , na początku myślałam ,że będzie mi zlatywała z ramion , mam złe doświadczenie z taką jedną ... kupioną,  ale nic z tego 😊, właściwa szerokość naprawdę daje radę 💝


One blouse, 👉 many ways to wear It

jedna bluzka i multum sposobów na jej noszenie jej💃


in this way you can sew dress 👗, top or just modify base pattern according to idea 💡 and need 📎

PS. Tym sposobem możesz uszyć sukienkę , top 👘 lub po prostu modyfikuj bazowy wykrój wedle pomysłu i potrzeby 💡


Skirt Before and off shoulders blouse After

Spódniczka Przed szyciem i bluzka bez ramion Po 



 1.Diy Pesant blouse
2.how to sew a shorts 👖 Klik
3.Soon  




36 comments:

  1. Super pomysł, tak bardzo prosty w wykonaniu :)

    ReplyDelete
  2. Śliczna bluzka wyszła z tej spódniczki. Super wyglądasz.

    ReplyDelete
  3. bluzeczka jest cudowna! Podoba mi sie jej nadruk jak i fason :-)

    ReplyDelete
  4. Masz prawdziwy talent :) Ja tak bym nie zrobiła.

    ReplyDelete
  5. Świetna bluzka i to jeszcze ze spódnicy, genialne przeróbka. Pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
  6. wow jaka prościzna! może też przemienie jakąś moją spódnicę w taką czaderską bluzeczkę. te kwiatki są cudowne!

    ReplyDelete
  7. Ciekawy pomysł i śliczna bluzeczka wyszła:)

    ReplyDelete
  8. Super tutorial :) siostra ucieszona na pewno :3 jedna z moich ulubionych piosenek 😍

    ReplyDelete
  9. Niestety jestem zupełnym beztalenciem jeśli chodzi o takie przeróbki.

    ReplyDelete
  10. Ja niestety mam dwie lewe ręce do takich rzeczy i niestety rzadko przerabiam swoje ubrania :(

    ReplyDelete
  11. super tutek bardzo mi się bluzka podoba;)

    ReplyDelete
  12. Rewelacyjny pomysł :) Super wykonanie :)

    ReplyDelete
  13. Świetnie Ci to wyszło ;) aż miło ogląda się Twoje pomysły ;)

    ReplyDelete
  14. Bluzka rewelacyjna... masz wyobraźnię i talent. Buziaki :-)

    ReplyDelete
  15. wow bluzka jest genialna:) uwielbiam kwiatowe motywy:)

    ReplyDelete
  16. Super zmiana ;) Nie spodziewałam się, że można coś takiego zrobić, ale ja mam dwie lewe ręce do szycia :P

    ReplyDelete
  17. To bardzo dobrze, że przeróbka się udała :)

    ReplyDelete
  18. podziwiam Twoją kreatywność o talent :) bluzka prezentuje się pięknie :)

    ReplyDelete
  19. Nie sądziłam że ze spódnicy może wyjść coś takiego !:) podziwiam za kreatywność!

    ReplyDelete
  20. Ale świetnie Ci to wyszło! Wow! Podziwiam :D Ja nie mam takiego talentu :D Ostatnio próbowałam z długich spodni zrobić krótkie, postrzępione i wyszło mi... bardzo krzywo :D

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam takie pomysły :) Szkoda byłoby zrezygnować z tak pięknej tkaniny.
    Pozdrawiam, Małgosia

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajny tutorial i bluzka wyszła naprawdę świetnie!
    Pozdrowienia:)

    ReplyDelete
  23. Bluzeczka jest prześliczna! :)

    ReplyDelete
  24. Jesteś chyba jakąś czarodziejką, że z spódnicy potrafisz zrobić taka piękną bluzkę! :D

    ReplyDelete
  25. wow! mega kreatywnie! świetną bluzkę zrobiłaś z tej spódniczki:)

    ReplyDelete
  26. Świetna bluzka i bardzo czytelna instrukcja.
    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  27. Ale czad!!! Świetna jest. A jak się układa pod pachami? Myślisz, że wielkobiuściaste wyglądałyby dobrze w takiej bluzce?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. krój tej bluzeczki pasuje do biusciastych i mniej obdarzonych naturą , a pod pachami fajnie leży tzn nie uciera i nie przeszkadza w ruchach :)

      Delete
  28. Popieram takie przeróbki, wykorzystujemy ulubiony materiał, realizujemy się kreatywnie i ciągle mamy coś nowego :-)

    ReplyDelete
  29. Wow ale fajnie, ja nie mam zdolności, ale podziwiam :D

    ReplyDelete
  30. Świetna zabieram się do szycia

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!