11/19/2015

diy tutorial shoes refashion jak przerobić, pomalować i odnowić buty? Diy

Wielkimi krokami zbliża się powoli pierwsze z moich dwóch weselisk,. Kupiłam już nawet śliczne butki, takie i do kościółka i do tańczenia, niestety mimo moich ogromnych starań buty są ekstremalnie niewygodne. Zrobiłam duży błąd i postawiłam przede wszystkim na fason i kolor, co do wygody myślałam ,że jakoś wychodzę ... straszna skucha, już wiem że nic z tego. 
Co prawda nie jestem tak konserwatywna jak Panna młoda z ''Wesela'' i mogłabym tańczyć na bosaka, ale ...  no właśnie nie o tej porze roku. Na kolejne buty pieniędzy już nie mam zamiaru wydawać,  za to przeprosiłam się ze starymi i przeogromnie wygodnymi. Trzeba było je tylko odświeżyć i dopasować do sukienki, ale to już łatwizna!

Buty przed kolejną metamorfozą:
Moja pierwsza przeróbka w ich wykonaniu była 3 lata temu !,a farba nadal trzyma sie na nich mocno
w tym czasie służyły mi bardzo wiernie, aż ponownie postanowiłam je przemienić, tym razem na bardziej odświętne. 


                      Jak przerobić ,odświeżyć i pomalować buty?
Potrzebujesz tylko taśmę malarską i wybrana przez Ciebie farbę ,
tutaj kilka podpowiedzi shoe makeover Klik!
wybieramy nowy wzór butów, ja postanowiłam zostawić kawałek miedziany, 
tworzy coś "ala czubek" wyszczuplający stopy :)
do pomalowania butów polecam :
farby akrylowe
farby do butów
farby do skóry naturalnej
flamastry itd
więcej porad Klik!
             najlepsze z najlepszych to pędzle  nylonowe lub inna ich nazwa pędzle syntetyczne,
nadają się praktycznie do wszystkich technik malarskich
 bez smug :)
  maluj śmiało, taśma malarska zadba o to, aby było wszystko było równiutko ;)
"depilacja" i efekt z taśmą i bez
 jeśli nawet pomalujesz obcas buta farbą to nie martw się wystarczy tylko lekko zeskrobać i nie będzie śladu po "nierównościach"

                                                    Stare, nowe i jeszcze nowsze butki!
                                                                                 Po:

 Przed, po i ponownie odświeżone :)

Powodzenia


No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!