6/02/2013

DIY..tutorial.. Burberry Prorsum inspired jacket coat ...jak przerobić żakiet i podzielić zamkami błyskawicznymi?




Moją pierwszą inspiracją do stworzenia tego płaszcza była pewna Pani a dokładnie jej czasopismo "Burda"..
związku z zagubieniem tego numeru (mam czarną dziurę w domu ;)) użyłam awaryjnej inspiracji projektu burberry prorsum fall 2010 ..ciekawostką jest fakt że identyczny pomysł był już w burdzie w latach 80's :]..ale to innym razem :)


Więc upolowałam płaszczyk dżinsowy koszt około 1 zł.. długi..po za kolana ma to swój cel..

kontrastowo użyłam dwóch zamków błyskawicznych rozdzielczych..w kolorku lekko neonowym pomarańczowym :]..
Wykonanie nie tak krok po kroku..
mierzymy na sobie i zaznaczamy  talię  agrafką kredką sznurkiem..szpilką..
gdy już mamy oznaczone miejsce "tniemy w pół...

przypinamy nasze zamki błyskawiczne od wewnątrz ..szpilkami ..wsuwkami..agrafkami ..co mamy pod ręką..
na koniec przeprasowujemy szwy..(jak posiada poszewkę trzeba ją podszyć dodatkowo albo ręcznie lub maszynowo)
GOTOWE:]..
Wszystko co najlepsze w jednym.. połączenie ..płaszcza burberry z 2010 roku plus dżins i neonowe zamki...
ja dodatkowo wszyłam dolnej części płaszcza  dżinsowe "szlufki" na pasek..

dzięki czemu można ją nosić jako spódniczkę w stylu lat 70's :]..lub najprostszą do uszycia na świecie "paper bag skirt  ";)

klasycznie noszony w całości...przód..
tył..
i bok :P
rozpięty..i zapięty dół..
odwrotność..
multum możliwości noszenia :]...
sama dżinsowa katanka ...można dodatkowo przerobić ją wybielając same rękawy ..ćwiekując doszywając łatki itd :]

a czy Ty już masz swoją dżinsową kurteczkę ?:]..opcje noszenia w pigułce..

Powodzenia w przeróbkach

pozdrawiam

Aniela :]..



2 komentarze:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !