7/29/2012

DIY..Tutorial.. Chain necklace ..Łańcuszkowy naszyjnik...kolia ...obręcz..


(kopia z lula blog ..od ponad 3 mieś na tamtym blogu i nareszcie tutaj !:)..czytaj skleroza moja nie zna granic ;))

Dzisiejszy wpis ...zainspirowany ..ostatnio bardzo modnymi naszyjnikami typu "kolia-obręcz" i mania "frędzlów" nie tylko na torebkach i ubraniach ..

Mam dla was kolejny czytelny tutorial ..na mix tych dwóch styli :]...


Inspiracja...






Potrzebujemy...

Szczypce proste

cązki

łańcuszki ..o róznych fasonach kolorach kwestia gustu

koraliki

Drut ..mosiężny ..miedziany ..czy też zwykły metalowy





Wykonanie...

banalnie proste ..


Wimierzamy na sobie potrzebna ilośc drutu na naszą "kolię"...i formujemy np. na wiaderku ...





rozdzielamy łańcuszek/łańcuszki i wybieramy wzór próbny ....

 



 

I nawlekamy na naszą kolie łańcuszki przez ogniwka ...

 

na przemian z koralikami...


gdy skończymy ..oba końce "zaginamy" w haczyki tak jak na foto ...używamy do tego szczypce płaskie lub wykręcamy na okrągło używając  szczypce okrągłe ..(jest wiele sposobów zakończeń lecz wybrałam dla was najprostszy:)) ...



i mamy gotowe zapięcie :]...

 
GOTOWE!:]...
kolory "bizantyjskie złoto"... miedź oksydowana...i mały "błysk błysk"..w tej mieszance czyli żółte jak słonko złoto ...przedzielone ..kryształkami "głębokiego błękitu"...:]
"kaskada łańcuszków"...


Proste szybkie w wykonaniu  i co najważniejsze  oryginalne :).
"like C-aaaa-rmen.."...

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda, pasuje do jakiejś prostej bluzeczki z większym dekoltem:]

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam sobie coś podobnego:) bardzo lubię naszyjniki w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę wiedzieć gdzie zaopatrujesz się w druty i łańcuszki? Szukałam w nomi czy podobnych sklepach i nie znalazłam, aha, no i jaka średnica drutu najlepsza? byłabym wdzieczna za odp, pozdrawiam, paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej..ja swoje druty kupuje w OBI ....zaglądnij na działy "budowlane" jeśli chcesz kupić grubsze .. czasem na allegro kuzynka mi kupi (sama konta nie mam :P)...łańcuszki pozyskuje z tz. recyclingu ..przerabiam starą biżuterię ..lub też na allegro wystarczy wpisać "łańcuszek,łańcuszki" i wyskoczy masa ofert :)

      tutaj przykłady jak pozyskać z recyclingu :
      http://anielskaaniela.blogspot.com/2012/05/recyclingrecycle.html
      http://anielskaaniela.blogspot.com/2012/02/trashionrefashion-revelations.html

      zrobić ze spinaczy np.
      http://anielskaaniela.blogspot.com/2011/07/diytutorial-jak-zrobic-ancuszekhow-to.html


      A jaka grubość ..wiesz to zależy co będziesz z tego tworzyć na początek polecam drut miedziany ..idealny do nauki bardzo "plastyczny" a grubość tak jak już pisałam wyżej zależna od tego co chcesz "stworzyć"

      Mam nadzieję że z tej "paplaniny" coś Ci się przyda ;)

      Pozdrawiam Aniela :)

      Usuń
  4. Tak jak poradziłaś - łańcuszki zamówiłam na allegro, a jutro wybieram się w poszukiwaniu drutów w sklepach z artykułami metalowymi :) Jak coś wykonam to pokarzę i dzięki za inspiracje! :) paulina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje za komentarze i odwiedziny ciesze się że mogłam pomóc !:)...czekam na twoje dzieła i

      pozdrawiam

      Aniela :]

      Usuń
  5. Jakie urocze! pozyczam pomysł i sama będę robić. Jesteś fantastyczną babką :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !