12/15/2014

vegetable seasoning Przepis na domowej roboty warzywko Vegetę ze świeżych warzyw i zół

Przepisy na domowej roboty warzywko vegeta ze świeżych ziół i warzyw .
Japończycy mają pastę  miso,hindusi gram masala my swoje warzywko vegetę
zakonserwowane solą nie jodowaną ;-)

Przepis nr.1

ja użyłam więcej warzyw, zawsze robię dodatkowe słoiczki dla rodzinki :)
Wykonanie
warzywa gotujesz do miękkości (wodę z warzyw nie wylewaj zrób na niej zupę !:))
odcedzasz, dodajesz sól nie jodowaną i przyprawy kurkuma, pieprz następnie blendujesz lub przepuszczasz przez maszynkę do mięsa
gotową pastę Vegeta przekładamy do słoiczków
Opcjonalnie możesz dodać świeże zioła ale skraca to okres przydatności warzywka
Przechowywanie
w lodówce lub na półce okres przydatności nawet kilka miesięcy
pod jednym warunkiem higienicznego korzystania z warzywka !
Przepis nr.2
jak powyżej,tyle że tutaj surowe warzywa blendujemy dodajemy
przyprawy i podsmażamy na patelni około 20-25 min


i przekładamy do słoiczków

Przepis nr. 3
KLIK!


Dodawać do czego?
Warzywko,Vegeta jest to przyprawa idealna do zup ,sosów,potraw,zapiekanek itd.!

Smacznego !

Pozdrawiam

Aniela:)

2 komentarze:

  1. Super pomysł! O niebo zdrowszy niż te syfiaste kostki rosołowe. Nie lubię zup na mięsie, a bez kostki rosołowej nie umiem zrobić wywaru [dopiero zaczynam przygodę w kuchni]. Liczę, że z tym mi się uda. <3 Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno, ja w każdym razie 3 mam za Ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !