5/13/2013

DIY..Tutorial Leather necklace ..jak zrobić skórzany naszyjnik bransoletkę ? diy

 

Nie lubisz posiadać za dużo zbędnych gadżetów w domu ?..posiadanie więcej niż jednego naszyjnika lub max dwóch części biżuterii to dla ciebie maximum ? ..to tutorial dla ciebie !:)
z nim krok po kroku stworzysz biżuterię wielozadaniową ..naszyjnik w dwóch rozmiarach....bransoletkę ..i pasek ...


Materiały potrzebne do wykonania
skórzany rzemień Nappa round stitched Ø5,0mm - cactus click !
drut np. miedziany
cążki
i szczypce okrągłe


 piękny kolor "kaktusowy" :)...
 To jak zaczynamy ?
wymierzamy na sobie długość naszego rzemienia tak aby mógł swobodnie opadać na biodra lub być upięty tuż na talii ..plus parę przymiarek na ręce bo musi też pasować jako bransoletka..ps. minus zapięcie !

odcinamy ciach ...i otrzymujemy nasz wymarzony i wymierzony kawałek skóry..

wykonanie tego zapięcia jest bajecznie proste  how to make a hook klik !
how to make wire ends ? klik !
 zakładamy na oba końce rzemienia skórzanego..  dokręcamy i ..dociskamy szczypcami..
dopinamy nasz haczyk plus ozdobę opcjonalnie..
 gotowe !:)..


 biżuteria wielozadaniowa ...unikatowa :)..
zwijamy na ręce i ..mamy bransoletkę..
 

dwa razy wokół szyi ..naszyjnik kolia..

 Prezentacja na mojej modelce kalieenie  ..
 klik zapinamy na biodrach..lub pasie..

na szyję..
przy szyi..
na ręce 
po co kilka bransoletek nosić wystarczy jedna a śliczna  :)
i na mnie :)..w lepszym świetle ..
w tle piękne zielone ogrody..

Powodzenia w tworzeniu

Pozdrawiam

Aniela :]


6 komentarzy:

  1. wow!!! co za efekt:)) naprawdę pomysłowe i fajne:)) podoba mi się i kolorystyka również:))

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie świetny ten kolor, ja mam tylko problem z zapięciami.. u mnie w mieście niestety ich nie ma , kupiłam bardzo dużo półfabrykatów i leżą nieużywane :(
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja. Już chcę taki zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle efektowna ozdoba. :)
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze pomysł super

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !