2/21/2012

"Trashion"..Refashion.... revelations ;)...

Związku licznymi pytaniami .."skąd wziąść łańcuszki..półprodukty itd. "..(już od dawna przymierzałam się do tego postu )mam dla was małe podpowiedzi skąd i jak pozyskać ..dziś pogrzebiemy w "śmieciach";)...
lub jak kto woli szpargałach gratach :)

Hasło na dziś:.".inni nazwali by to śmieciami dla mnie to skarby ".,
(tak tak ze Skirym pozdrawiam fanów RPG !:]..)


Zaczynamy ..ze  starych rzeczy   można pozyskać wiele części np. ozdoby.. rączki !..łańcuchy,zamki,zapięcia itd.


 ozdoba z torebki..
 po starych paskach ...ubraniach...i innych już zniszczonych przez noszenie lub czas rzeczach :)
 mogą powstać całkiem "nowe" dodatki..lub też ..posłużyć do naprawy innych :)...

  wystarczy dodać agrafki i mamy pas na biodra/talię :)
lub naszyjnik..
 czyż nie proste?:)
 ze starego kółka montażowego plus tasiemka expresowy naszyjnik...
 stare rączki od torebki...
 w ciekawy wzór szachownicy..
 wystarczy trochę naszej "inwencji twórczej"...
 i mamy eleganckie naszyjniki ..można nosić osobno jak i razem ...

 stare zamki można przerobić na kolczyki ..:)

 i już mamy elegancki komplet ..
 kwiat z torebki przerobiłam na broszkę ..i powstał tak uroczy zestaw..
(stare zdjęcia sprzed remontu stąd mały "bałagan w tle ";))

 udanych "przeróbek i polowań na skarby ":]...które kryją się u was w domu :)

Pozdrawiam Aniela :]



2 komentarze:

  1. Masz głowę pełna pomysłów! Dziękuję, że się nimi dzielisz =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że kreatywna z Ciebie osóbka:) Ja też mam takie skarby. Wypełniają mi szufladę i pudło i czekają na moje pomysły.

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !